Wednesday, April 6, 2011

ASEAN PARAGAMES ke 6, SURAKATA INDONESIA 2011

Satu Mesyuarat telah di adakan di Stadium Hoki Tun Razak untuk permulaan persediaan Kontijen Negara, Sifu terlibat dengan persediaan pasukan Catur.
Mereka yang terlibat di Palimpik Malaysia di Melaka, 2010 dan Asean Paragames 2009 serta memenangi EMAS di senarai pendek mulai sekang sehingga bulam Julai sabelum satu pemilihan terakhir dari seranai pendak ini untuk di pertimbangkan oleh MSN,MPM dan Jawatankuasa Pemilihan.
Untuk anda dipertimbangkan dan di senarai pendekkan maka beberapa jurulatih telah di tugaskan untuk meneliti senarai pendek ini serta calun calun baru yang boleh di ketengahkan terutama bakat bakat baru dari anak anak muda negara.
Sifu meminta atelet dan jurulatih harus mula bersedia dari sekarang sabelum pengesahan dan pemilihan pada bulan Ogos tapi ingat DISIPLIN merupakan pekara utama, kedua bersedia, berminat, berlatih sendiri tanpa menunggu arahan.
Ingat Malaysia perlu mempertahankan 8 Emas dan Gadis Emas kita, Fique sudah bermula awal dengan keputusan memberansangkan apabila muncul kedua terbaik di peringkat sekolah menengah Johor Bharu dan ke 12 dari 300 peserta pemain normal atau able bodies.  Anda bagaimana ??
                         *ASEAN PARAGAMES KE 6, SURAKATA INDONESIA 2011
                         *15 hingga 21 DISEMBER 2011
                         *24 Emas Catur
                         *Kategori Cacat Anggota PH, Cacat Penglihatan B1, Cacat Penglihatan B2 - Lelaki dan 

                          Wanita . Jumlah 18 pemain dan 8 jurulath serta seorang Pengurus.(Perancangan)
                         *Tawang Arum Hall, Surakata, Indonesia.

No comments:

Post a Comment