Thursday, July 30, 2009

LATIHAN PUSAT CATUR KL09

Pada Sabtu ini akan bermula latihan pusat untuk 18 pemain catur OKU iaitu yang cacat penglihatan dan anggota selama 12 hari di Casa 1 MSN Bukit Jalil.

Pemain terdiri dari Mah Hassan , Mat Idris Saman, Amir Samsudin, Mahadir Ghani, Choo Min Wang, Saharudin, Muira, Liyana, teo Suet Mui, Fique, Norain, Atirah, Chua Heng Meng, Ho Hea King, Kelana, Tham Siew Hong, Aqila dan Intan. Ingat atau kenali mereka dari kalangan OKU yang mempunyai semangat kental dan akan berjuang untuk mengharumkan nama negara mengejar emas ketiga, ke empat ke lima dalam arena catur. Emas yang masih terpinggir dari kalangan mereka yang able bodies atau sempurna.

Jurulatih Rizak AK, Hasim Jusuh, Abdul Haq, Asmah, Roslina dan Sifu sendiri sebagai Ketua dan Pengurus untuk KL09 ini. Kita berharap dapat mengejar emat dan pertingkatkan catur di tahap yang lebih tinggi dan terhormat di antara sukan di MSN.

Sifu memerlukan perlawan ketika latihan pusat untuk persedian mereka menghadapi lawan kelak. Hubungi Sifu atau mana mana jurulatih jika anda berminat membantu kami.

No comments:

Post a Comment