Sunday, November 22, 2009

TiIADA CATUR DI MSSM 2010 ??

Syabas kepada beberapa rakan bloggers

stonemasterfadli said...
berita ini belum ada kesahihannya tapi sm akan copy n paste kat www.stonemaster.info

November 20, 2009 12:45 PM
muhammad arshad said...
Minggu lepas sy dah dengar dari kawan tapi seakan x nak percaya.sy x sanggup nak tulis dlm blog caturterengganu.Sy call Pengerusi Teknik Catur MSSM Cikgu Aminuddin dan menurutnya sehingga hari ini cadangan tersebut adalah betul.Walaubagaiman pun pengesahan terakhir akan dibuat pada bulan Disember ini.Bukan catur shj yg menjadi mangsa tetapi beberapa sukan lain telah turut dikorbankan.Jadi peluang utk catur kalau ada pun samar samar shj.

November 21, 2009 5:23 PM
Bad Bishop said...
Mana orang2 MCF? Takkan mereka berdiam diri?

November 21, 2009 3:20 PM
Kids 4 Chess said

Heard about it for some time and hoping its all hearsay and gossip, actually sifu just provoking to wake everybody up. We have to be heard and make chess a sport and an important subject at all education levels. Lets chess it and make chess be heard and acepted.

Masih ingat tajuk baru ini perbincangan mengenai sukan dan catur, kini catur dan MSSM pula. Mari kita mulakan lobi untuk catur.

Tulis, blog untuk kebaikan catur dan hantar kepada MOE, MSSM, Menteri Pelajaran, Perdana Menteri dan terus lobi kepada wakil raayat, Menteri Belia dan Sukan dan semua untuk menarik perhatian semua mengenai masalah catur dan tidak pinggirkan catur di peringkat sekolah

1 comment:

  1. Saya dah tulis Gerak Gempur Catur Sebagai Sukan Utama Di Sekolah pada 1 November 2009. Saya harap rakan Bloggers lain akan turut menggempur desakan ini.

    Saya juga pernah menulis mengenai tajuk Catur: Sukan Picisan Malaysia?

    Sila ke blog saya di www.badbishops.blogspot.com dan pergi ke label "chess critics"

    Saya harap Sifu boleh republish my artikel kalau sudi.

    ReplyDelete